Politika jakosti

certifikat

Se zvyšujícími se požadavky na stravovací služby pro naše zákazníky a potřeby neustálého zlepšování, vyhlašuje vedení firmy v souladu s platností strategie společnosti na období od roku 2005 do roku 2007 následující politiku jakosti:

  1. Firemní zásady:
    • všechny kroky ve firmě jsou pečlivě plánovány a následně kontrolovány
    • cílem je systematicky předcházet chybám, ne je později odstraňovat
    • zásadou je také neustále zlepšovat produkty a služby zákazníkům

  2. Produkty PGA:
    • cílem je poskytnout zákazníkovi takové produkty a služby, které uspokojí jeho a nejlépe i předčí jeho požadavky
    • naše produkty musí mít takovou jakostní úroveň, abychom se řadili ke špičce dodavatelů v oboru stravování
    • všechny nové trendy budou co nejrychleji přenášeny do produktů a služeb PGA
    • naše pokrmy jsou vařeny z čerstvých a jakostních produktů, a v tomto duchu řídíme i své dodavatele

  3. Strategie společnosti:
    • vedení společnosti prosazuje strategické záměry tak, aby společnost dosáhla stabilní a silné pozice mezi renomovanými dodavateli v ČR
    • strategickým záměrem je navyšování obratu v oblasti stravovacích služeb a zároveň i poradenské činnosti v oblasti stravování

  4. Orientace na zákazníka:
    • budeme pracovat na vyšší míře uspokojování požadavků zákazníka
    • je třeba znát svou konkurenci v oboru a nabídnout zákazníkům lepší služby a to i v cenových relacích
    • pomocí marketingových aktivit, budou sledovány potřeby stávajících i potenciálních zákazníků

  5. Péče o zaměstnance:
    • vytváříme prostředí, ve kterém každý náš zaměstnanec najde svoji pracovní příležitost, vedení bude podporovat osobní i profesní rozvoj pracovníků
    • každý náš pracovník je důležitým článkem k zajištění kvality produktu
    • vedení pečuje o své zaměstnance tak, aby oni dobře pečovali o naše zákazníky
    • je zájmem vedení, aby každý pracovník věděl, jaký je jeho podíl na výsledcích společnosti

  6. Závazek vedení:
    • vrcholové vedení se zavazuje zajistit vytvoření potřebných zdrojů a podmínek k naplnění politiky jakosti
    • zavazuje se k tomu, že všichni pracovníci firmy budou s politikou jakosti seznámeni a budou pracovat na jejím naplnění
    • politika jakosti bude aktualizována na základě potřeb společnosti a stavu trhu