Politika jakosti
Se zvyšujícími se požadavky na stravovací služby pro naše zákazníky a potřeby neustálého zlepšování, vyhlašuje vedení firmy v souladu s platností strategie společnosti na období od roku 2005 do roku 2007 následující politiku jakosti:
- Firemní zásady:
- všechny kroky ve firmě jsou pečlivě plánovány a následně kontrolovány
- cílem je systematicky předcházet chybám, ne je později odstraňovat
- zásadou je také neustále zlepšovat produkty a služby zákazníkům
- Produkty PGA:
- cílem je poskytnout zákazníkovi takové produkty a služby, které uspokojí jeho a nejlépe i předčí jeho požadavky
- naše produkty musí mít takovou jakostní úroveň, abychom se řadili ke špičce dodavatelů v oboru stravování
- všechny nové trendy budou co nejrychleji přenášeny do produktů a služeb PGA
- naše pokrmy jsou vařeny z čerstvých a jakostních produktů, a v tomto duchu řídíme i své dodavatele
- Strategie společnosti:
- vedení společnosti prosazuje strategické záměry tak, aby společnost dosáhla stabilní a silné pozice mezi renomovanými dodavateli v ČR
- strategickým záměrem je navyšování obratu v oblasti stravovacích služeb a zároveň i poradenské činnosti v oblasti stravování
- Orientace na zákazníka:
- budeme pracovat na vyšší míře uspokojování požadavků zákazníka
- je třeba znát svou konkurenci v oboru a nabídnout zákazníkům lepší služby a to i v cenových relacích
- pomocí marketingových aktivit, budou sledovány potřeby stávajících i potenciálních zákazníků
- Péče o zaměstnance:
- vytváříme prostředí, ve kterém každý náš zaměstnanec najde svoji pracovní příležitost, vedení bude podporovat osobní i profesní rozvoj pracovníků
- každý náš pracovník je důležitým článkem k zajištění kvality produktu
- vedení pečuje o své zaměstnance tak, aby oni dobře pečovali o naše zákazníky
- je zájmem vedení, aby každý pracovník věděl, jaký je jeho podíl na výsledcích společnosti
- Závazek vedení:
- vrcholové vedení se zavazuje zajistit vytvoření potřebných zdrojů a podmínek k naplnění politiky jakosti
- zavazuje se k tomu, že všichni pracovníci firmy budou s politikou jakosti seznámeni a budou pracovat na jejím naplnění
- politika jakosti bude aktualizována na základě potřeb společnosti a stavu trhu